REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA VRBNIK
OPĆINSKA NAČELNICA
KLASA: 360-01/14-01/13
URBROJ: 2142-07-01-14-3
Vrbnik, 20. svibanj 2014.
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Općina Vrbnik upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno čl. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13 i 143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je Uređenje trgovine u naselju Garica sukladno troškovniku iz ovog poziva.
Opis predmeta nabave: Uređenje trgovine u naselju Garica
Procijenjena vrijednost nabave: 80.000,00 kuna
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– način izvršenja: u skladu s troškovnikom
– rok izvršenja: 28. lipanj 2014.
– rok trajanja ugovora: dva mjeseca,
– rok valjanosti ponude: 60 dana,
– mjesto izvršenja: naselje Garica,
– rok, način i uvjeti plaćanja: po primljenim privremenim i konačnim situacijama, ovjerenim od strane nadzornog inženjera u roku od 30 dana, od dana primitka, račun se ispostavlja na adresu naručitelja:
Općina Vrbnik, Trg Škujica 7, s naznakom “Račun za predmet nabave: Uređenje trgovine u naselju Garica “,
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
– kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): najniža cijena,
– dokazi sposobnosti:
1. da nije pravomoćno osuđena za bilo koje od kaznenih djela, – izjava
2. da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
3. da je izvršio građevinske radove uređenju poslovnih prostora barem jednog objekta ( trgovina, … )- priložiti potvrdu o izvršenju posla
– ostalo:
1. jamstva – bjanko zadužnica ili gotovinski polog
2. ugovorne kazne – 1‰ dnevno po danu kašnjenja ( max 5% procijenjene vrijednosti )
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti), izjave ili potvrde o uredno izvršenom poslu
– Jamstva: bjanko zadužnica za ozbiljnost ponude ovjerena kod javnog bilježnika do 5.000,00 kuna ili gotovinski polog od 5.000,00 kuna na žiro račun HR 21 2340009-18507 00002, poziv na broj odobrenja 68 7706-OIB ponuditelja
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: 8 dana
– način dostave ponude: osobno ili poštom
– mjesto dostave ponude: Općina Vrbnik, Trg Škujica 7, 51516 Vrbnik
Mjesto, rok te način otvaranja ponuda:
– Vrbnik, u roku od 5 od dana završetka roka za dostavu ponuda,
– otvaranje ponude nije javno
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: Mirjana Polonijo, pročelnica, tel. 051/ 857-099
Obavijesti o rezultatima: pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od osam dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Općinska načelnica
Marija Dujmović-Pavan, dipl.oec.
POTREBNA DOKUMENTACIJA:
TROŠKOVNIK(NAPOMENA: CRVENO SU OBILJEŽENE STAVKE KOJE SE NE NUDE U OVOM POSTUPKU BAGATELNE NABAVE)
PONUDBENI LIST
OBRAZAC IZJAVE O NEKAŽNJAVANJU
TROŠKOVNIK (DODATAK)